JIPPI IDAG ÄR DET FREDAG

Idag är det bästa dagen eftersom det är FREDAG.
Denna vecka har varit super NICE.
Idag hade jag en bra dag.
Jag var i skolan.
Vi hade idrott och det var jätte roligt vi spelade innebandy.
Dilan (min bästis) var målvakt och för att andra laget ska inte göra mål så börja
hon sjunga.
HAAHAHA.
Jag gick från skolan till centrum med Dilan och en tjej som heter Elin och hon går i 9:an
och sen sa vi hejdå och jag tog bussen hem.
Jag sov i ca 2 och en halv timme mellan 17.00-19.30.
Föresten  när vi hade idrott körde jag och dilan vatten krig för att vi var svättiga.
Hehehe.
HA en trevlig dag jag skriver senare I promese.
photo edited for free at www.pizap.com

Kommentarer
Postat av: Alicja

Sv: taack =) Allt bra med dej ? :)

2011-03-25 @ 22:38:46
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/
Postat av: Alicja

Sv: Det är bra med mej :)

2011-03-25 @ 22:45:46
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0