☻☻☻☻

Hej typ för en timme sen måla jag mina naglar till rosa.
Jag har tittat klar på en turkisk serie och nu lyssnar jag på musik och jag ska lägga
mig typ om 10-15 minuter.
Imorgon ska jag vakna klockan 06:00 och jag ska visa er ett kort schema
som gäller för imorgon.

Vakna klockan 06:00.
Tvätta mitt ansikte osv.
Klä på mig.
Äta flingor.
Vara inne på datan.
Och klockan 07:10 ska jag klä på mig skorna,halsduk och jacka + väska.
Ta bussen som kommer klockan 07:24.
Träffa min kompis vid Centrum.

Det var allt jag kanske bloggar imorgon på morgonen

BYE BYE
GOOD NIGHT.


Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

fin din header och bakgrund är:D

2011-02-08 @ 22:40:39
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0